جاده کلاردشت به عباس آباد یکی از جاده های زیبای ایران به شمار می رود

به گزارش مجله شهبازی، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، جاده کلاردشت به عباس آباد یکی از جاده های زیبای ایران به شمار می رود.

جاده کلاردشت به عباس آباد یکی از جاده های زیبای ایران به شمار می رود

25 کیلومتر جاده در دل جنگل، تصویری رویایی است که میتوان به راحتی محققش کرد. جاده کلاردشت به عباس آباد یکی از زیباترین جاده های ایران و در مواقعی از بکرترین آنهاست. در طول جاده آلاچیق ها و استراحتگاه هایی هم هست که میتوان غذاهای محلی شمال را در آنها امتحان کرد.

آب و هوای این جاده در بیشتر فصلهای سال مناسب است و نسبت به نقاط اطراف هوای بهتری دارد. این جاده در مسیری پر پیچ و خم از کوهستان ارتفاع میگیرد و سپس فرود می آید. اگر چشمان قوی و آشنایی لازم با طبیعت را داشته باشید، با تماشا بوته های تمشک ماشین را در کناری پارک نموده و با کمی کنجکاوی ازگیل، انار و آلوچه را هم خواهید یافت. ارتفاعات مازیچال، دریاچه عباس آباد و پارک ملی خشکه داران سایر تماشای های منطقه هستند. در نظر داشته باشید که این جاده نیز به هنگام بارش برف و باران خطرات خود را دارد و اگر در فصل سرد میهمانش شوید، باید حتما لوازم ایمنی لازم را به همراه داشته باشید.

جاده جنگلی عباس آباد کلاردشت با وجود زیبایی های بیشمار و استقبال گردشگران، امکانات خدماتی و رفاهی چندانی ندارد. زیباترین منظره ها جاده عباس آباد به کلاردشت دره های سرسبز، درخشش خورشید از میان درختان بلند و کلبه های زیبای ییلاقی در طول مسیر هستند. به شما پیشنهاد می کنیم در این جاده شیشه های ماشین را پایین بیاورید و به موسیقی زیبای طبیعت گوش کنید. تماشای طبیعت شگفت انگیز همراه با صدای پرندگان می تواند از زیباترین خاطرات شما در سفر به غرب مازندران باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1486

به "جاده کلاردشت به عباس آباد یکی از جاده های زیبای ایران به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده کلاردشت به عباس آباد یکی از جاده های زیبای ایران به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید