بلندترین ترن هوایی دنیا در روز افتتاحیه متوقف شد

به گزارش مجله شهبازی، بلندترین ترن هوایی دنیا در پارک موضوعی اوهایو، در روز افتتاحیه در آخر این هفته، به دلیل بروز حادثه موقتا تعطیل شد.

بلندترین ترن هوایی دنیا در روز افتتاحیه متوقف شد

افتتاحیه ترن هوایی تازه در پارک چدار پوینت (Cedar Point) یا جریان آبی در آخر هفته، به هیچ وجه خوب پیش نرفت.

ترن هوایی پارک تازه موضوعی اوهایو به نام استیل ونجنس (Steel Vengeance)، به عنوان اولین ترن هوایی هیبریدی آهن بر روی چوب که در ارتفاعی معادل 200 فوت (61 متری) از زمین قرار گرفته است، در دنیا شناخته شده است. پس از تصادف دو قطار در ایستگاه سوار شدن مسافران، در روز شنبه، این ترن هوایی به صورت موقت تعطیل شد.

سخنگوی ترن هوایی چدار پوینت به رسانه ها گفت که در اثر برخورد ناگهانی یک قطار با قطار پارک شده در ایستگاه، 4 فرد سوار بر قطار، به صورت سطحی مجروح شدند و احتیاج به درمان دارویی پیدا کردند.

هیچ صدمه و جراحت جدی ای از این حادثه گزارش نشده است و بر طبق گفته های رسانه ها، افرادی که سوار این قطار بوده اند، پس از این برخورد، به پارک موضوعی برگشته اند.

راستا ترن هوایی در عصرگاه روز شنبه بسته بود و طبق گزارشات رسانه ها، یکشنبه شب، دوباره باز خواهد شد. یک پیغام در صفحه رسمی وبسایت چدار پوینت، خبر داد که ترن هوایی ممکن است، صبح یکشنبه دوباره باز گردد.

وب سایت پارک اعلام نموده که این ترن هوایی، سریع ترین ترن هوایی هیبریدی دنیا با سرعت 4 مایل در ساعت (6.4 کیلومتر بر ساعت)، دارای تندترین شیب ترن هوایی در دنیا با شیب 90 درجه و بعلاوه بلندترین ترن هوایی هیبریدی دنیا با ارتفاع 200 فوت، است.

پیش از تعمیرات و بازسازی های صورت گرفته، این ترن هوایی به نام مین استرایک (Mean Streak) شناخته می شد.

چدار پوینت، در گذشته نیز، شاهد تصادفات بوده است. در ماه آگوست سال 2015، یک مرد در ترن هوایی پس از اینکه در پی تلفن همراهش که از ارتفاع، انداخته بود، از جای خود بلند شد، جان خود را از دست داد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1284

به "بلندترین ترن هوایی دنیا در روز افتتاحیه متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلندترین ترن هوایی دنیا در روز افتتاحیه متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید