برگزاری آزمون رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای مازندران

به گزارش مجله شهبازی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: آزمون سراسری رانندگان بدو خدمت هم زمان با سراسر کشور با حضور بیش از 140 متقاضی کارت هوشمند در استان برگزار گردید .

برگزاری آزمون رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، عباسعلی نجفی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری رانندگان بدو خدمت گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته پیش بینی می گردد نتایج آزمون یاد شده حداکثر ظرف مدت 3 روز اعلام گردد که بر مبنای آن قبول شدگان پیروز به دریافت کارت هوشمند رانندگان خواهند شد .

وی با اشاره به تمهیدات اجرا شده برای برگزاری آزمون فوق اعلام کرد: آزمون مذکور به صورت منظم و با همکاری شرکت­ های متولی آموزش رانندگان و پس از به حد نصاب رسیدن ثبت نام شدگان در سامانه کارت هوشمند رانندگان در زمان های معین شده برگزار گردید که بر اساس آن از تمامی سرفصل های آموزشی بدو خدمت و با استفاده از اساتید مجرب، در هر دوره فیلم آموزشی با کیفیت بالا به وسیله مرکز آموزش تهیه شده و در اختیار رانندگان متقاضی نهاده شده است.

نجفی ضمن تشریح فرآیند ثبت نام متقاضیان اضافه نمود: متقاضیان پس از آموزش های لازم با ثبت نام در سامانه که به وسیله مجریان آموزشی انجام شد، آمادگی خود را برای شرکت در آزمون اعلام نموده و تحت نظارت تیم های آزمون در استان با مدیریت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و نظارت معاونان حمل و نقل و رابطان آموزشی و کارشناسان مرکز آموزش، آزمون مربوطه برگزار گردید.

وی اعلام کرد: طبق دستورالعمل مرکز آموزش که در اختیار مراکز استان ها نهاده شد، فرایند اجرایی آزمون اعم از نحوه بارگزاری سؤالات، رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، اسکن پاسخنامه و مهر و موم پاسخنامه ها و تعداد سؤالات و ... به صورت مبسوط معین و کلیه ابهامات رابطان آموزشی در روزهای اخیر پاسخ داده شد تا شرایطی فراهم گردد که آزمون رانندگان بدو خدمت به صورت منسجم و منظم و دقیق و بدون دغدغه برگزار گردد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان این که تمامی پاسخ نامه ها مهر و موم شده و به وسیله کمیته اجرایی به استان ها تحویل شد، ابراز امیدواری کرد پس از تصحیح، نتایج سراسری ظرف حداکثر سه روز به منظور دریافت کارت هوشمند افراد پیروز در آزمون برای فعالیت جاده ای در بخش بار و مسافر اعلام گردد

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1011

به "برگزاری آزمون رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید