بازگشت دروازه بان بازنشسته تیم ملی آمریکا به میادین در 41 سالگی

به گزارش مجله شهبازی، دروازه بان سابق تیم ملی آمریکا که سال گذشته اعلام بازنشستگی نموده بود؛ از تصمیمش پشیمان شده و به میادین برگشته است.

بازگشت دروازه بان بازنشسته تیم ملی آمریکا به میادین در 41 سالگی

به گزارش خبرنگاران، تیم هاوارد سنگربان حرفه ای فوتبال آمریکا که سال گذشته بیان کرد با پایان قراردادش با تیم کولورادو رپیدز دستکش هایش را هم آویزان می نماید، روز گذشته از بازگشتش به مستطیل سبز اطلاع داد.

هاوارد که فردا (آدینه) 41 ساله می گردد، پس از اعلام بازنشستگی در پایان فصل گذشته MLS، به عنوان مدیراجرایی باشگاه ممفیس 901 در دسته دوم فوتبال آمریکا که خودش سهامدار آن است، ارتباطش با دنیای فوتبال را حفظ کرد. اکنون اما او وسوسه شده در تیمی که سال 2018 آن را در شهر زادگاهش تأسیس کرد، بازی کند و همزمان به مسئولیت های قبلی اش به عنوان مدیرعامل هم ادامه دهد.

هاواراد دوران بازیگری اش را در تیم مترواستارز آمریکا شروع کرد و بعد از آن به انگلیس رفت تا بازی در تیم های منچستریونایتد و اورتون را تجربه کند.

هاوارد که 121 بازی ملی برای آمریکا هم در کارنامه دارد، سال 2016 فوتبال اروپا را ترک کرد و به کشورش برگشت و تا ماه اکتبر سال گذشته نیز به دوران بازیگری خود ادامه داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 109

به "بازگشت دروازه بان بازنشسته تیم ملی آمریکا به میادین در 41 سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دروازه بان بازنشسته تیم ملی آمریکا به میادین در 41 سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید