افشای اطلاعات نو از سامسونگ گلکسی S21 FE

به گزارش مجله شهبازی، با لو رفتن پوستر های تبلیغاتی گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE، اطلاعات این گوشی به طور کامل فاش شده است.

افشای اطلاعات نو از سامسونگ گلکسی S21 FE

به گزارش خبرنگاران به نقل از androidpolice، گوشی هوشمند گلکسی S21 FE راستا پردردسری را طی نموده است. در ابتدا تاریخ انتشار این گوشی به عقب افتاد و چند ماه بعد نیز شایعاتی مبنی بر لغو فراوری این گوشی به علت کمبود جهانی تراشه به گوش رسید. اما اطلاعات اخیر نشان می دهد که سامسونگ در راستا فراوری این گوشی قرار گرفته و میخواهد در هفته نخست ماه ژانویه از این گوشی که یک نسخه طرفداری است، رونمایی کند.

به هر حال برای آشنایی با جزئیات این گوشی لازم نیست تا آن موقع صبر کنید چرا که پوستر های تبلیغاتی این فیلم به تازگی فاش شده و اطلاعات کاملی را از این دستگاه هوشمند در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق این اطلاعات، سامسونگ گلکسی S21 FE از صفحه ای 6.4 اینچی FHD+ و 120 هرتزی بهره خواهد بود. این گوشی با لایه محافظتی گوریلا گلس محافظت می گردد و حسگر اثر انگشت آن نیز در زیر صفحه نمایش واقع شده است. پشت این گوشی از پلاستیک پلی کربنات ساخته شده و برای آن یک دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. یک دوربین 32 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی برای این گوشی گنجانده شده است.

این گوشی بر اساس فاکتور های مختلف، یا از پردازنده اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 و همینطور یک رم 6 گیگابایتی استفاده خواهد نمود. یک باتری 4 هزار و 500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 15 واتی نیز منبع تامین انرژی این گوشی خواهد بود. تصاویر منتشر شده از این گوشی با رندر هایی که پیش از این لو رفته بود کاملا مطابقت دارد.

بر اساس این اطلاعات می توان گفت که گلکسی S21 FE با صفحه نمایشی بزرگتر، کیفیت ساخت مقرون به صرفه تر نسخه ای به صرفه تر از نسخه S21 است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1182

به "افشای اطلاعات نو از سامسونگ گلکسی S21 FE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات نو از سامسونگ گلکسی S21 FE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید