اتلتیکو و پرداخت بند هنگفت قرارداد ستاره چلسی

به گزارش مجله شهبازی، اتلتیکومادرید به زودی قرارداد آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی را دائمی خواهد نمود.

اتلتیکو و پرداخت بند هنگفت قرارداد ستاره چلسی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آلوارو موراتا در تابستان سال 2017 و در حالیکه در آستانه انتقال به منچستریونایتد بود، به یکباره تغییر عقیده داده و راهی چلسی شد. اما این مهاجم اسپانیایی علیرغم به ثمر رساندن 24 گل در 72 بازی در نهایت نتوانست در لیگ برتر دوام بیاورد و در ژانویه سال 2019 به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داد.

حالا نشریه مارکا مدعی شد باشگاه اسپانیایی به زودی قرارداد آلوارو موراتا را دائمی نموده و مبلغ 48 میلیون پوند برای خرید این بازیکن به چلسی پرداخت خواهد نمود. این در حالیست که مواتا در مادرید نیز نمایش خیلی خوبی نداشته و در 38 بازی پیروز به زدن 14 گل برای روخی بلانکوس شده است.

اتلتیکومادرید در یک سال اخیر مبالغ هنگفتی را برای تقویت خط حمله اش پرداخت نموده تا به حال چندان مثمرثمر نبوده است. به جز خرید آلوارو موراتا، آنها تابستان سال گذشته با مبلغ 126 میلیون پوند ژائو فلیکس پرتغالی را نیز جذب کردند که او نیز در اولین فصل حضور در مادرید نتوانست انتظارات را به طور کامل برآورده کند. به نظر می رسد جدایی دیگو کاستا در تابستان از اتلتیکومادرید قطعی باشد و احتمالا آلوارو موراتا مهاجم فیکس این تیم در فصل بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 273

به "اتلتیکو و پرداخت بند هنگفت قرارداد ستاره چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکو و پرداخت بند هنگفت قرارداد ستاره چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید