کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در همدان دستگیر شد

به گزارش مجله شهبازی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: فردی که به بهانه ساخت مجتمع با کلاهبردی 50 میلیارد ریالی اقدام به پیش فروش آپارتمان در همدان کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در همدان دستگیر شد

سرهنگ رضا زارعی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان گفت: تعدادی از شهروندان همدان از ابتدای اردیبهشت ماه امسال شکایت از فردی به نام عارف 47 ساله دارای بنگاه معاملاتی را طرح کردند به طوری که این فرد مبالغی را از این افراد به عنوان پیش فروش آپارتمان گرفته و بعد از مدتی با کلاهبرداری متواری شده است.

وی افزود: براساس تحقیقات اجرا شده معین شد که این متهم حدود 20 سال است که دارای بنگاه معاملات ملکی است که با جلب اعتماد مردم و اغفال آنها به بهانه ساخت مجتمع در همدان اقدام به کلاهبرداری به مبلغ 50 میلیارد ریال کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: این متهم تمام موجودی حساب های بانکی خود را صفر کرده بود و از حساب های جاری خود تا ششم خرداد ماه امسال مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون تومان چک بلامحل صادر و دارندگان چک نیز طرح شکایت مبنی بر اخذ گواهی عدم پرداخت را به دادسرای عمومی همدان اعلام داشتند.

وی با اشاره به اینکه متهم از همدان متواری شده بود، گفت: با توجه به اینکه بر تعداد شاکیان پرونده در حال افزایش بود موضوع در دست اقدام اطلاعاتی قرار گرفت و محل اختفای متهم شناسایی شد تا اینکه روز گذشته متهم در یکی از مناطق همدان در حالی که مشغول استعمال مواد مخدر بود، دستگیر شد.

زارعی عناون کرد: این متهم چون توان باز پس دادن مبالغ دریافتی از شکات را با ترفند خرید و فروش آپارتمان نداشته است با کلاهبرداری از همدان متواری می شود و در کیش ساکن می شود که توسط نیروهای پلیس دستگیر و پرونده متهم برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 245

به "کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در همدان دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در همدان دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید