مقاله: میدان تایمز نیویورک آمریکا (Times Square)

به گزارش مجله شهبازی، میدان تایمز (Times Square) یک تفاطع بزرگ تجاری، مقصد گردشگری و مرکز تفریحی در محله مید تاون شهر نیویورک می باشد.

مقاله: میدان تایمز نیویورک آمریکا (Times Square)

این میدان از سال 1904 به بعد و پس از انتقال دفتر مرکزی روزنامه نیویورک تایمز به ساختمان تایمز که در آن زمان تازه ساخته شده بود تغییر نام یافت،پیش از آن زمان نام دیگری داشته است.

این مکان یکی از شلوغترین مناطق عابر پیاده در جهان است و همچنین یکی از مراکز اصلی صنعت سرگرمی در دنیا و ایالات متحده آمریکا می باشد.

موزه فراآنسز تاورن چهار تور پیاده روی فصلی در محله منهتن ارایه می دهد.شما با شرکت در یکی از این تورها در فصل دلخواه خویش و با همراهی راهنمای دارای مجوز تور شهر نیویورک هدایت می شوید تا با مکانهای تاریخی و وقایع مهم جنگ و انقلاب ایالات متحده آمریکا آشنا شوید.با پیوستن به یکی از این تورهای پیاده روی می توانید در جاده انقلاب قدم بزنید و بزنگاه های تاریخی را مرور کنید.

بر اساس آمار سالانه حدود 50 میلیون بازدید کننده از سرتاسر جهان به این چهارراه وارد می شوند و عبور می کنند و همچنین دوباره بر اساس برآوردها روزانه 330هزار نفر از این میدان عبور میکنند که بخش عمده آنها گردشگران می باشند.

منبع مقاله: میدان تایمز نیویورک آمریکا (Times Square)

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1114

به "مقاله: میدان تایمز نیویورک آمریکا (Times Square)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: میدان تایمز نیویورک آمریکا (Times Square)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید