مجلس در حال آنالیز و تدوین طرح ایجاد سازمان توسعه و عمران روستایی

به گزارش مجله شهبازی، خبرنگاران/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین طرح ایجاد سازمان توسعه و عمران روستایی در مجلس شورای اسلامی شروع شده و در حال رسیدگی است.

مجلس در حال آنالیز و تدوین طرح ایجاد سازمان توسعه و عمران روستایی

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

علی اکبر کریمی روز چهارشنبه 12 شهریور در همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان اراک اظهار کرد: تدوین این طرح بر مبنای ضرورت ایجاد رویکرد متمرکز و کلان در زمینه توسعه و عمران روستاها صورت گرفته است.

وی اضافه نمود: توسعه و پیشرفت روستاها نیازمند ایجاد انسجام در بین دستگاه های اجرایی و کوشش و پیگیری برای عمران آنهاست.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در مورد ملاقات با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان نمود: در این نشست آبفا مکلف به فراهم کردن زمینه بهره مندی 22 روستای جاده فراهان از آب مناسب و با کیفیت شد.

فرماندار اراک نیز اضافه نمود: در عزاداری های چند روز گذشته مردم از فرهنگ بالایی در تعامل با خواسته مسئولان برخوردار بودند و مراسم ها بدون هیچگونه مشکل و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

حسین بختیاری ادامه داد: حدود 90 درصد پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم ها رعایت شد و در صورت شیوع پیک بعدی، نگرانی از باب مراسم ها وجود ندارد. آغاز پیک بعدی ناشی از سفرهایی خواهد بود که در سطح کشور با افزایش 10 تا 20درصدی نسبت به سال گذشته انجام شد.

فرماندار اراک توضیح داد: طی 10 روز گذشته با کاهش مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا مواحه شدیم و استان مرکزی از شرایط قرمز به شرایط هشدار رسیده که امیدواریم این سیر نزولی ادامه داشته باشد.

بختیاری با اشاره به سال آخر فعالیت شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی باید انتخابات هیئت رئیسه را انجام دهند که در این راستا 70 شورا این اقدام را انجام داده اند و 39 شورا باقی مانده، همچنین با توجه به اینکه کمتر از یکسال از عمر شوراها باقی مانده در نتیجه شوراها باید اهداف چهارساله خود را آنالیز و جمع بندی نمایند.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست بعضی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و بخشداران به بیان مسائل و مسائل از جمله مسائل آب شرب، راه ارتباطی، دسترسی به اینترنت، مسائل مربوط به برق و آسفالت جاده و .... پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 391

به "مجلس در حال آنالیز و تدوین طرح ایجاد سازمان توسعه و عمران روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس در حال آنالیز و تدوین طرح ایجاد سازمان توسعه و عمران روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید