فرزاد مجیدی: سرمربیگری فرهاد اتفاق مهمی در تاریخ استقلال بود

به گزارش مجله شهبازی، بازیکن سابق تیم استقلال با بیان اینکه نمی گردد کتمان کرد دربی چقدر برای دو تیم و طرفداران آنها مهم است، گفت: سرمربیگری فرهاد اتفاق مهمی در تاریخ استقلال بود.

فرزاد مجیدی: سرمربیگری فرهاد اتفاق مهمی در تاریخ استقلال بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرزاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال استقلال گفت: حضور شما خبرنگاران نشان می دهد که چقدر دربی مهم است. این دربی خیلی برای دو تیم اهمیت دارد. استقلال شرایط خوبی دارد و امیدوارم دیداری باشد که همه از کیفیت آن رضایت داشته باشد. نمی گردد کتمان کرد که چقدر دربی مهم است.

وی در مورد غیبت شیخ دیاباته در دربی و تأثیر او در تیم استقلال گفت: در مورد این مسائل کادرفنی صحبت کند بهتر است.

بازیکن سابق تیم استقلال در مورد سرمربیگری برادش در تیم استقلال و ریسکی که او پذیرفته است، مطرح کرد: این اتفاق مهمی در تاریخ استقلال است، نه به خاطر اینکه برادر من است. فرهاد فدارکاری کرد و راهنمایی استقلال را بر عهده گرفت. او به کارش اعتقاد دارد و هر کسی به کار خود اعتقاد داشته باشد پیروز می گردد.

شما سابقه سرپرستی استقلال را دارد و با حضور فرهاد مجیدی در این تیم گفته می شد شاید شما هم دوباره به عنوان سرپرست به این تیم بازگردید. فرزاد مجیدی در واکنش به این سوال یادآور شد: این افتخاری بود که در استقلال بودم. جا دارد از استاد خودم مرحوم پورحیدری و حجاری هم یاد کنیم. حضور در استقلال افتخاری بود و اگر بازهم نصیبم گردد، افتخار می کنم، اما الان خدا را شکر دوستان خوب من اینجا حضور دارند و نظم خوبی هم در تیم حاکم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 67

به "فرزاد مجیدی: سرمربیگری فرهاد اتفاق مهمی در تاریخ استقلال بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزاد مجیدی: سرمربیگری فرهاد اتفاق مهمی در تاریخ استقلال بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید