طرح پرسپولیسی ها برای بازگشت تماشاگران به استادیوم ها

به گزارش مجله شهبازی، کانون طرفداران پرسپولیس برای بازی مقابل گل گهر در استادیوم آزادی طرحی را اجرا کرد که هدف از آن، تشویق مسئولان برای بازگشت تماشاگران به استادیوم هاست.

طرح پرسپولیسی ها برای بازگشت تماشاگران به استادیوم ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کانون طرفداران پرسپولیس برای بازی امروز (شنبه) سرخپوشان ایران مقابل گل گهر سیرجان که در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، با ابتکاری جالب، طرح ویژه ای را اجرا کرد که پیغام و تلاشی برای حضور مجدد تماشاگران در استادیوم هاست.

این کانون علاوه بر نصب پرچم بزرگ پرسپولیس و نشان باشگاه روی سکوها، اقدام به چینش ماکت های هواداری با فاصله گذاری اجتماعی کرد تا این پیغام را منتقل کند که حضور تماشاگران در استادیوم می تواند در محیطی امن با رعایت پروتکل ها محقق گردد.

عباس اسماعیلی بیگی مدیر کانون باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: با اجرای طرح ماکت هواداری به این شکل سعی نموده ایم نشان بدهیم و پیشنهاد کنیم که حضور تماشاگران در استادیوم می تواند با فاصله گذاری مطمئن اتفاق بیفتد. در واقع خواستار آن هستیم که مسئولان امر، این موضوع را با توجه به حضور مردم در سایر فعالیت های اجتماعی، در دستور کار قرار بدهند.

امیدواریم با توجه به توسعه واکسیناسیون در کشورمان و برداشته شدن همه موانع برای دسترسی افراد جامعه هدف به واکسن، به زودی شاهد این مسئله باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1167

به "طرح پرسپولیسی ها برای بازگشت تماشاگران به استادیوم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح پرسپولیسی ها برای بازگشت تماشاگران به استادیوم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید