راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران در خرمشهر

به گزارش مجله شهبازی، شهردار خرمشهر از راه اندازی سامانه ای برای ارتباط با سرمایه گذاران به وسیله شهرداری خرمشهر اطلاع داد .

راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران در خرمشهر

به گزارش خبرنگاران آبادان - عبدالامیر کمایی ، شهردار خرمشهر گفت: تمام سرمایه گذاران می توانند با ورود به درگاه اینترنتی شهرداری خرمشهر به آدرس khorramshahr.ir وارد سامانه ارتباط با سرمایه گذاران شوند و اطلاعات لازم را در این سامانه ثبت تا شهرداری خرمشهر پی گیری های لازم را انجام دهد.

با یادآور شدن اینکه سامانه ارتباط با سرمایه گذاران برای نخستین بار در شهرداری خرمشهر فعال شده است هدف از راه اندازی این سامانه را شناسایی سرمایه گذاران، تسهیل و تسریع در فرایند جذب سرمایه گذاری و بستر مناسب برای تشویق و ترغیب سرمایه گذاران برشمرد.

کمایی با بیان اینکه خرمشهر با دارا بودن ظرفیت های بزرگ ، نیازمند جهشی بزرگ در عرصه سرمایه گذاری تاکید نمود که نگاه ویژه و حمایتی در بحث جذب سرمایه گذار ، برطرف موانع و تسهیلِ فرایند سرمایه گذاری در شهرداری خرمشهر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار خرمشهر پیش از این نیز توجه به سرمایه گذاران را از اولویت های کاری خود برشمرده بود.چندی پیش نیز سامانه شفاف سازی در بستر درگاه اینترنتی شهرداری خرمشهر فعال شده بود.

ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1235

به "راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران در خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران در خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید