تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است

به گزارش مجله شهبازی، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان، از رانندگان خواست احتیاط لازم را هنگام حضور در جاده ها داشته باشند.

تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است

سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در بیشتر محورهای استان خصوصا در نواحی شمالی و شمال شرق استان هستیم.

وی اضافه کرد: بارش باران در محورهای پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، بیستون، صحنه، هرسین و سنقروکلیایی از شدت بیشتری نسبت به سایر محورها برخوردار است.

حیدری با بیان اینکه در گردنه های قلاجه، بیدسرخ، مله ماس و چهارزبر نیز بارش ها بصورت باران است، گفت: بارش باران که از ساعات ابتدایی بامداد امروز(28 بهمن) شروع شده طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت.

حیدری با اشاره به لغزنده بودن تمام محورهای استان، از آب گرفتگی در بعضی محورها اطلاع داد واضافه کرد: ضروری است رانندگان پیش از حضور در جاده نسبت به سالم بودن لاستیک، برف پاکن و بخاری خودروی خود مطمئن باشند.

این مقام انتظامی یادآور شد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب بی مورد و همکاری با ماموران پلیس راه از دیگر مواردی است که رانندگان حتما باید به آن توجه نمایند.

وی در سرانجام از حضور 65 تیم پلیس راه در محورهای استان اطلاع داد و گفت: ارتکاب دو تخلف حادثه ساز از سوی رانندگان موجب توقیف 72 ساعته خودروی آنها می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 88

به "تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید