ال جی از زبان طراحی جدید برای گوشی بعدی خود رونمایی کرد

به گزارش مجله شهبازی، گوشی های پرچم دار ال جی طی چند سال گذشته طراحی بسیار مشابهی داشته اند. به همین خاطر اگر حافظه خوبی برای تعداد دوربین ها نداشته باشید، تشخیص گوشی های G7، V40، G8، V50، G8X و V60 از یکدیگر کار چند راحتی نیست. با این حال، بعد از مدت ها انتظار ال جی قصد دارد زبان طراحی گوشی بعدی خود را تغییر دهد.

ال جی از زبان طراحی جدید برای گوشی بعدی خود رونمایی کرد

در این زبان طراحی شرکت ال جی شاهد دوربین چندگانه مشابه قطره های باران هستیم که دوربین اصلی در بالا قرار می گیرد و دوربین ها و فلش LED مانند قطره های باران با اندازه کوچک تر زیر آن تعبیه شده اند. ال جی خاطرنشان می کند که این رویکرد در تضاد با فرایند جاری برای تعبیه دوربین های بزرگ برجسته است.

همچنین ال جی به طراحی مبتنی بر منحنی های متقارن در پنل پشتی و جلویی هم اشاره کرده که معلوم نیست این مشخصه چطور می تواند طراحی گوشی موردنظر را منحصر به فرد کند. شرکت های مختلفی طی سال های گذشته از این منحنی متقارن برای گوشی های خود استفاده کرده اند و چنین مشخصه ای دیگر نوآورانه به حساب نمی آید.

جزییات دیگری در مورد جدیدترین گوشی ال جی اعلام نشده اما بر اساس بیانیه منتشر شده، به نظر می رسد این زبان طراحی جدید محدود به صرفا یک گوشی نخواهد بود و این شرکت قصد دارد برای تمام گوشی های خود از طراحی جدیدی بهره ببرد.

مدتی قبل یکی از سایت های کره ای گزارش داد که ال جی قصد دارد در 15 ماه May از گوشی جدید خود با نام و طراحی تازه رونمایی کند به امید اینکه موفقیت گوشی های سری شکلات این شرکت تکرار شود. گفته می شود این گوشی میان رده از تراشه اسنپ دراگون 765 به همراه مودم 5G یکپارچه بهره می برد و قیمت مناسبی خواهد داشت. باید ببینیم گوشی جدید چطور خواهد بود اما این شرکت فعلا انتظارات را برای طراحی گجت موردنظر بالا برده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 202

به "ال جی از زبان طراحی جدید برای گوشی بعدی خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی از زبان طراحی جدید برای گوشی بعدی خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید