چین بیان کرد برای نخستین بار هیچ فوتی بر اثر کرونا نداشته است

به گزارش مجله شهبازی، مقامات بهداشتی چین امروز سه شنبه اعلام کردند برای نخستین بار بعد از شیوع ویروس کرونا در این کشور، در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی در چین بر اثر کرونا ثبت نشده است.

چین بیان کرد برای نخستین بار هیچ فوتی بر اثر کرونا نداشته است

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایرنا از کمیسیون ملی بهداشت چین، با این حال مقامات چین اعلام نمودند در 24 ساعت گذشته، 32 مورد وارداتی مبتلا به کرونا و 30 مورد ناقل خاموش هم در این کشور ثبت شده است.

گزارش حاکی است شمار مبتلایان به کرونا تا کنون در چین به 81 هزار و 740 تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و 331 تن رسیده است در حالی که مجموع ناقلان خاموش هم به عدد یک هزار و 33 تن افزایش یافته است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین گزارش کرد با ترخیص 89 بیمار در شبانه روز گذشته در این کشور، شمار کل بهبو یافتگان در چین به 77 هزار و 167 تن رسیده است.

بر اساس این گزارش در مناطق هنگ کنگ، تایوان و ماکائو هم یک هزار و 331 تن به کرونا مبتلا شده، 283 تن درمان و 19 تن هم فوت شده اند.

ووهان مرکز استان هوبی که نزدیک به 76 روز است که در قرنطینه است قرار است از بامداد روز 8 آوریل،چهارشنبه 20 فروردین 1399، به طور کلی از قرنطینه خارج گردد و مردم اجازه ورود به این شهر پیدا نمایند.

این شهر از ساعت 10 صبح روز 23 ژانویه سال 2019 ،3 بهمن 1397، تا کنون قرنطینه شده است.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا لحظه مخابره این خبر، در سراسر دنیا به یک میلیون و 345 هزار تن رسیده است آمار جان باختگان هم 74 هزار و 697 تن گزارش شده است و 278 هزار و 600 نفر بهبود یافته اند. ،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 197

به "چین بیان کرد برای نخستین بار هیچ فوتی بر اثر کرونا نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین بیان کرد برای نخستین بار هیچ فوتی بر اثر کرونا نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید