واکنش خانواده متوسلیان به خبر شهادت و بازگشت پیکر حاج احمد ، تیرباران 2 سال پیش مطرح شد ، مطمئن نیستیم ...

به گزارش مجله شهبازی، برادر حاج احمد متوسلیان گفت: ماجرای به شهادت رسیدن یا نرسیدن حاج احمد یک قصه 38 سال است و این صحبت ها برای امروز و دیروز نیست.

واکنش خانواده متوسلیان به خبر شهادت و بازگشت پیکر حاج احمد ، تیرباران 2 سال پیش مطرح شد ، مطمئن نیستیم ...

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، امیر متوسلیان برادر حاج احمد متوسلیان درباره اخبار شنیده شده مبنی بر بازگشت پیکر حاج احمد و همراهان ایشان، اظهار کرد: ماجرای به شهادت رسیدن یا نرسیدن حاج احمد یک قصه 38 ساله است و این صحبت ها برای امروز و دیروز نیست.

وی بیان کرد: در روزهای 13 و 14 تیر اخبار جعلی درباره حاج احمد پخش می گردد و 15 تیر به بعد هم دیگر هیچ خبری نمی شنویم و به هیچکس ادعایی ندارد.

  • بازگشت حاج احمد بعد از 38 سال | حاج احمد و سه همرزمش در ساحل مدیترانه تیرباران شده اند

متوسلیان با بیان اینکه موضوع تیر باران حاج احمد و همراهانش از دو سال گذشته مطرح شده است، گفت: آقای عیسی ایوبی دو سال پیش بود که بیان کرد با حاج احمد بوده و تایید کرده است که ایشان و همراهانشان تیرباران شدند.

وی گفت: از مطلب آقای حسنی فقط چهار پاراگراف آن دست به دست شد و اصلاً منظور این فرد تایید شهادت و بازگشت پیکر حاج احمد نبوده است، اما در فضای مجازی اینطور گفته شده حاج احمد به شهادت رسیده و پیکر ایشان باز می گردد، این اخبار کذب است و در این سال ها همواره دل خانواده ما با این خبرها به لرزه می افتد و من از صبح که این خبر در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، نگران حال مادرمان بودم.

برادر حاج احمد متوسلیان ادامه داد: 38 سال از این ماجرا گذشته و فقط در این روزهای 13 و 14 تیر اخبار جدید درخصوص حاج احمد شنیده می گردد و انتشار اخبار کذب در این چند روز یک محل برای مطرح شدن افراد شده است.

وی درباره دریافت آزمایش DNA از خانواده حاج احمد گفت: بعد از این همه سال آزمایش DNA برای حاج احمد دیگر معنی ندارد، هر چند که حدود 15 سال پیش زمانی که پدرم زنده بود و گفته شد که پیکرهای پیدا شده و ممکن است حاج احمد و همراهانش باشند، از روی استخوان دستهایشان نمونه برداری کردن و بعد از آن اعلام شد که پیکرهای پیدا شده متعلق به حاج احمد و همراهانشان نبوده است.

متوسلیان بیان کرد: هنوز هم مطمئن نیستیم که شهادت حاج احمد قطعی است، اما اگر شهید شدند به آرزوی خود رسیدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 388

به "واکنش خانواده متوسلیان به خبر شهادت و بازگشت پیکر حاج احمد ، تیرباران 2 سال پیش مطرح شد ، مطمئن نیستیم ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش خانواده متوسلیان به خبر شهادت و بازگشت پیکر حاج احمد ، تیرباران 2 سال پیش مطرح شد ، مطمئن نیستیم ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید