مددی: مجوز خروج دیاباته صادر گردد، فردا به ایران می آید، بخش اول مطالبات شفر واریز شد

به گزارش مجله شهبازی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: اگر مجوز خروج دیاباته از فرانسه صادر گردد، فردا بعدازظهر راهی دوحه می گردد و از آنجا به تهران می آید.

مددی: مجوز خروج دیاباته صادر گردد، فردا به ایران می آید، بخش اول مطالبات شفر واریز شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کانال خبری باشگاه استقلال، احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره سه دغدغه فعلی طرفداران استقلال گفت: همه مقدمات بازگشت دیاباته به استقلال فراهم شده و مطالبات او هم به حسابش واریز شده است. دیاباته هم منتظر است تا مجوز خروج از فرانسه اش صادر گردد. اگر این اتفاق رخ دهد، دیاباته فردا بعدازظهر راهی دوحه می گردد و از آنجا به تهران می آید.

وی اضافه نمود: میلیچ قبل از ورود من به باشگاه طی نامه ای درخواست فسخ قرارداد نموده بود و ما هم اعلام کردیم اگر دوستدار این است که دوباره در استقلال ادامه دهد، طی یک درخواست جدید به ما اعلام کند که فسخ منتفی است و من دوست دارم با این شرایط به استقلال بیایم. ما هم برای آمدن او به ایران برنامه ریزی می کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مددی در انتها گفت: بخش اول مطالبات شفر توسط خلیل زاده رئیس هیئت مدیره امروز واریز شده و کوشش ما بر این است که مطالبات او تا انتها هفته و نهایتاً اوایل هفته آینده به حساب شفر واریز گردد. همچنین مطالبات باشگاه پاختاکور و جپاروف را هم آماده نموده ایم تا با پرداخت آن، پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه باز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 547

به "مددی: مجوز خروج دیاباته صادر گردد، فردا به ایران می آید، بخش اول مطالبات شفر واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: مجوز خروج دیاباته صادر گردد، فردا به ایران می آید، بخش اول مطالبات شفر واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید