مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت فروردین ماه تاکسی تلفنی واریز شد

به گزارش مجله شهبازی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری گفت: مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه 291 هزار خودروی آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری ها و صنفی) و تاکسی های اینترنتی در 27 اردیبهشت به حسابشان واریز شد.

مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت فروردین ماه تاکسی تلفنی واریز شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: با شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کشور با کاهش 60 درصدی سفرهای درون شهری روبرو بودیم.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور ادامه داد: مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه 291 هزار خودروی آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری ها و صنفی) و تاکسی های اینترنتی در 27 اردیبهشت به حسابشان واریز شد.

وی اضافه کرد: این سهمیه با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد ریال شامل رانندگان آژانس های تحت پوشش شهرداری و اصناف و تاکسی های اینترنتی است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت های بانکی رانندگان شارژ می شود و در زمان سوخت گیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در صندلی استفاده نمایند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 286

به "مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت فروردین ماه تاکسی تلفنی واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت فروردین ماه تاکسی تلفنی واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید