علی نژاد: هفته آینده درباره لیگ برتر فوتبال و اردوهای ورزشی تصمیم می گیریم، یاری هزینه ورزشکاران المپیکی پرداخت می گردد

به گزارش مجله شهبازی، مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت که هفته آینده درباره مسابقات لیگ برتر فوتبال تصمیم گیری می گردد.

علی نژاد: هفته آینده درباره لیگ برتر فوتبال و اردوهای ورزشی تصمیم می گیریم، یاری هزینه ورزشکاران المپیکی پرداخت می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد پس از خاتمه اولین نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک در سال جدید گفت: کلیه رقابت ها و فعالیت های ورزشی حداقل تا 31 فروردین تعطیل است و درخصوص اردیبهشت ماه طی چند روز آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برای ادامه یا تعطیلی اردوهای ورزشی، لیگ ها و لیگ برتر فوتبال در اردیبهشت، هفته آینده تصمیم می گیریم و تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا هستیم.

معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: اولین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک در سال جدید، با حضور تمامی اعضا و به ریاست سلطانی فر برگزار گردید. چون لازم بود سیاست گذاری جدیدی با توجه به شرایط جدید و تعویق المپیک صورت بگیرد.

علی نژاد ادامه داد: تا به امروز حدود 57 درصد سهمیه های المپیک باقی مانده است، اما ما با کسب 52 سهمیه، از پیش بینی که داشتیم، جلوتر هستیم. 70 تا 75 درصد سهمیه های ممکن کسب شده و جلوتر از برنامه زمان بندی هستیم.

وی درباره احتمال ادامه تعطیلی اردوها و لیگ ها خصوصاً لیگ برتر فوتبال اعلام نمود: بدیهی است که اولویت ما، حفظ سلامت ورزشکاران است و نمی خواهیم به خاطر برگزاری اردو در زمان شیوع این بیماری، سلامت آنها به مخاطره بیفتد. درعین حال تا آغاز مسابقات المپیک زمان داریم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره ادامه مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: منتظریم تا فدراسیون های جهانی، برنامه مسابقات کسب سهمیه در رشته های مختلف را اعلام نمایند تا متناسب با آن برنامه ریزی کنیم.

علی نژاد درخصوص پرداخت یاری هزینه به ورزشکاران المپیکی و مربیان گفت: تعهدی که در گذشته و درخصوص پرداخت یک ساله داشتیم، همچنان برقرار است. در خصوص این زمان به جامانده هم که اضافه شد، با توجه به شرایط بیماری کرونا در آینده و متناسب با شرایط جدید تمرینات تیم ها، در جلسات آینده ستاد تصمیم گیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 198

به "علی نژاد: هفته آینده درباره لیگ برتر فوتبال و اردوهای ورزشی تصمیم می گیریم، یاری هزینه ورزشکاران المپیکی پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: هفته آینده درباره لیگ برتر فوتبال و اردوهای ورزشی تصمیم می گیریم، یاری هزینه ورزشکاران المپیکی پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید