زخمی شدن 16 نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به عین الاسد

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد همه چیز را خوب توصیف و عدم تلفات نظامیان آمریکایی خبر داده بود اما گزارش های رسانه ها دروغ بزرگ وی را آشکار کرد.

زخمی شدن 16 نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به عین الاسد

روزنامه کویتی القبس در گزارشی آورده است: حدود 16 نظامی آمریکایی در حمله ایران به پایگاه هوایی عین الاسد در عراق در هشتم ژانویه جاری زخمی شده و برای درمان به یکی از بیمارستان های نظامی در عریفجان در جنوب کویت اعزام شده اند.

این رسانه کویتی به نقل از منابع مطلع آورده است: زخمی شدگان با هواپیمای نظامی مجهز از عراق به پایگاه هوایی احمد الجابر تحت تدابیر شدید امنیتی منتقل شده اند و به بیمارستان نظامی ویژه نیروهای آمریکایی در داخل مرکز نظامی عریفجان وارد شده و عمل جراحی فوری بر روی آنها صورت گرفته است و همچنان تحت مراقب های ویژه به سر می برند.

القبس گزارش داد: مجروحیت آنها بین خطرناک و متوسط است. بسیاری از آنها به شدت دچار سوختگی در قسمت های مختلف بدنشان شده اند و بعضی دیگر در بدنشان ترکش وجود دارد. تیم پزشکی آمریکایی در بیمارستان نظامی ویژه نیروهای آمریکایی در کویت بر درمان نظارت دارد.

این رسانه کویتی نوشته است: پایگاه هوایی احمد الجابر مساحت زیادی از آن به نیروهای آمریکایی و متحدانش در چارچوب توافق های مشترک میان کویت و آمریکا و کشورهای دیگر اختصاص دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 27

به "زخمی شدن 16 نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به عین الاسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زخمی شدن 16 نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به عین الاسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید