راه اندازی هشتگ برای خاتمه تجاوز عربستان، در شبکه های اجتماعی

به گزارش مجله شهبازی، یمنی ها با راه اندازی هشتگ در شبکه های اجتماعی تصاویر ویرانی و کشتار زنان و بچه ها را منتشر کردند و با محکومیت عربستان بر سرانجام محاصره تاکید کردند.

راه اندازی هشتگ برای خاتمه تجاوز عربستان، در شبکه های اجتماعی

به گزارش ، کاربران یمنی و غیریمنی با راه اندازی هشتگ #ادعموا-الیمن-برفع-الحصار (یمن را با لغو محاصره، حمایت کنید) در شبکه های اجتماعی به زبان عربی و انگلیسی نشست روز سه شنبه ریاض تحت عنوان نشست کشور های یاری نماینده به یمن را محکوم و بر خاتمه محاصره یمن تاکید کردند.

کاربران یمنی و حتی غیر یمنی با راه اندازی این هشتگ در توییتر، تصاویر ویرانی و کشتار زنان و بچه ها را منتشر کردند و عربستان را مسبب همه جنایات در یمن دانستند و خواهان خاتمه دادن به محاصره 5 ساله یمن توسط ائتلاف سعودی شدند.

محمد عبدالسلام، رئیس هیأت مذاکره نماینده دولت نجات ملی این کشور در واکنش به اقدام توییتری نوشت: کشور های متجاوز با حملات و تحمیل محاصره بر یمن قبل از هر چیزی، از نظر اخلاقی و سیاسی شکست خوردند و با نشست حامیان اقتصادی (نشست ریاض)، معین شد که آن ها تحت نام یمن به دنبال گدایی هستند.

سخنگوی انصارالله یمن اضافه نمود: کشور های یاری نماینده به یمن نباید از تبلیغات جنایت کاران حمایت می کردند؛ به هر کشوری که تمایل به یاری به یمن دارد می گوییم با لغو محاصره و توقف حملات به یمن، به این کشور یاری نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 328

به "راه اندازی هشتگ برای خاتمه تجاوز عربستان، در شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی هشتگ برای خاتمه تجاوز عربستان، در شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید