خبرنگاران کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر سریعتر برای ثبت نام اقدام نمایند

به گزارش مجله شهبازی، کرمانشاه - خبرنگاران -فرماندار جوانرود از داوطبانی که قصد شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها را دارند درخواست کرد در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند چرا که زمان ثبت نام تمدید نمی گردد.

خبرنگاران کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر سریعتر برای ثبت نام اقدام نمایند

رستگار یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به تجربه ادوار گذشته انتخابات، تعداد زیادی از داوطلبان، فرایند ثبت نام خود را به روزهای انتهای موکول می نمایند که این امر موجب طولانی شدن زمان ثبت نام آنها می گردد.

وی گفت: این امر به خصوص برای کسانی که قصد ثبت نام حضوری در دفاتر پیشخوان دولت را دارند منجر به ازدحام جمعیت شده و علاوه بر اتلاف وقت داوطلبان، در شرایط شیوع ویروس کرونا ریسک ابتلای به این ویروس را افزایش می دهد.

یوسفی تاکید نمود: ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور از روز چهارشنبه 20 اسفند ماه جاری شروع شده و تا انتها وقت اداری روز سه شنبه 26 این ماه نیز ادامه دارد.

فرماندار جوانرود یادآور شد: براساس اعلام ستاد انتخابات کشور زمان ثبت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد لذا داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرصت باقی مانده نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

شهرستان جوانرود با 2 شهر جوانرود و شروینه و بیش از 75 هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 815

به "خبرنگاران کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر سریعتر برای ثبت نام اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر سریعتر برای ثبت نام اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید