خبرنگاران پلیس فرانسه به تکرار چاقو کشی در پاریس با گلوله پاسخ داد

به گزارش مجله شهبازی، تهران- خبرنگاران- فرد مهاجمی در پاریس یک معلم تاریخ را که تصاویر موهن از پیامبر اسلام (ص) در کلاس درس به نمایش گذشته بود، با چاقو کشت و خود نیز به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

خبرنگاران پلیس فرانسه به تکرار چاقو کشی در پاریس با گلوله پاسخ داد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک فرد عصر آدینه مهاجم در منطقه کنفلان-سنت-اونورین در حومه پاریس با چاقو به یک معلم تاریخ دوره راهنمای حمله نموده و گلوی او را برید.

پلیس فرانسه پس از آنکه فرد مهاجم را به ضرب گلوله کشت، خاطرنشان کرد که پلیس ضدتروریسم در حالی تحقیق درباره این حادثه است.

به نوشته رویترز، پلیس فرد مهاجم را در فاصله کمی از محل حادثه در حالی که چاقویی در دست داشت، دیده و به او شلیک نموده بود.

یک منبع پلیس گفته که فرد مهاجم معلم تاریخ را سر بریده، اما رویترز نوشت که این موضوع هنوز تایید نشده است.

یک منبع دیگر نیز در پلیس فرانسه گفت که شاهدان حاضر در صحنه قتل گفته اند که فرد مهاجم هنگام حمله فریاد الله اکبر سر داده است.

رسانه های دیگر نیز گزارش داده اند که فرد مهاجم اصالتا الجزایری بوده و مقتول نیز معلم تاریخ بوده که در کلاس درس تصاویری موهن از پیامبر اسلام (ص) به دانش آموز نشان می داده است.

این حمله در حالی است که پاریس اوایل مهر ماه نیز شاهد حمله ای دیگر با چاقو در محل پیشین دفتر مجله شارلی ابدو بود که تروریستی اعلام شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 478

به "خبرنگاران پلیس فرانسه به تکرار چاقو کشی در پاریس با گلوله پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس فرانسه به تکرار چاقو کشی در پاریس با گلوله پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید