خبرنگاران مدارس زنجان برای ثبت نام دانش آموزان دایر است

به گزارش مجله شهبازی، زنجان - خبرنگاران - روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: مدارس این استان از روز دوشنبه، 6 مرداد برای ثبت نام دانش آموزان دایر شده است.

خبرنگاران مدارس زنجان برای ثبت نام دانش آموزان دایر است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

بر این اساس، با توجه به عدم صدور اطلاعیه جدید توسط ستاد مقابله با کرونای استان، مدارس استان فقط برای پیگیری امور مربوط به ثبت نام دانش آموزان دایر خواهد بود.

پیش از این نیز مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این خصوص گفته بود: در شرایط کرونایی حاکم با هدف رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، رویکرد بر حضور نیافتن والدین و دانش آموزان برای زمان ثبت نام در مدارس است.

ابراهیم رفیعی اضافه نمود: سال جاری با توجه به شرایط کرونایی، ثبت نام دانش آموزان، تحت تاثیر این ویروس مقداری متفاوت تر از سال های گذشته است بطوریکه پیش از این مدیران مدارس طوری برنامه ریزی می کردند که اغلب اولیا در زمان ثبت نام در مدارس حضور داشته باشند اما این مهم سال جاری شکل دیگری به خود گرفته است.

وی اضافه نمود: بر این اساس فقط تاکید بر ثبت نام حضوری در پایه های اول، هفتم و دهم است که در سایر پایه ها نیازی به حضور اولیا در مدرسه نیست مگر در شرایط خاص و همچنین در بیشتر مدارس استان نیز مقرر شده که پرونده های دانش آموزان در 2 مقطع متفاوت به صورت یک جا و بین 2 مدرسه جابجا گردد.

لازم به ذکر است مدارس شهرستان های دارای شرایط قرمز این استان طی سه هفته گذشته تعطیل بود.

هم اکنون حدود 200 هزار دانش آموز در 2 هزارو 550 مدرسه سطح استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 417

به "خبرنگاران مدارس زنجان برای ثبت نام دانش آموزان دایر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس زنجان برای ثبت نام دانش آموزان دایر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید