خبرنگاران دستگیری سارقان و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا

به گزارش مجله شهبازی، آستارا - خبرنگاران - ماموران نیروی انتظامی آستارا سه دزد تاسیسات و تجهیزات ساختمان های نیمه کاره را دستگیر و عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان، از سه و نیم هکتار اراضی ملی برطرف تصرف کردند.

خبرنگاران دستگیری سارقان و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز یکشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در آستارا، امروز مأموران پلیس آگاهی سه دزد 36، 38 و 48 ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمد نمازی ادامه داد: متهمان در بازپرسی در مرکز پلیس آگاهی به هفت فقره سرقت در آستارا اعتراف کردند و اغلب، خالی بودن ساختمان های نیمه کاره زمینه سرقت را فراهم آورده بود.

او از شهروندان خواست از خالی گذاشتن ساختمان های نیمه کاره خودداری و به ورودی ساختمان از پارکینگ یا زیرزمین، قفل ایمنی و بر بالای دیوارها حفاظ نصب نمایند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا نیز گفت: یک نفر در روستای کانرود بخش لوندویل سه و نیم هکتار اراضی ملی را تصرف نموده بود و روز گذشته با پیگیری حقوقی، به آزادی زمین و دستگیری و معرفی متخلف به دادگاه اقدام شد.

نسرین غزنوی اضافه نمود: وسعت اراضی ملی آستارا 40 هزار هکتار و جزو جنگل های ارزشمند هیرکانی گیلان است و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با برنامه منسجم از اراضی ملی حفاظت می نماید.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 560

به "خبرنگاران دستگیری سارقان و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری سارقان و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید