خبرنگاران تظاهرات مردم در ایتالیا علیه اجباری شدن ماسک برای مدارس

به گزارش مجله شهبازی، تهران- خبرنگاران- در حدود یک هزار معترض روز شنبه در شهر رم ایتالیا علیه اجباری شدن استفاده ماسک برای دانش آموزان و واکسیناسیون اجباری آنان دست به اعتراض زدند.

خبرنگاران تظاهرات مردم در ایتالیا علیه اجباری شدن ماسک برای مدارس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش شنبه شب خبرنگاران از خبرگزاری فرانسه، پایتخت ایتالیا امروز شاهد برگزاری جمعیت معترض متشکل از فعالان ضد واکسن و نظریه پردازان توطئه بودند.

در این تجمع اعتراضی شعارهایی مانند نه به ماسک و نه به فاصله اجتماعی، آزادی شخصی خدشه دار ناپذیر است و زنده باد آزادی سر داده میشد.

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا روز شنبه در خصوص شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا گفت: بیش از 274 هزار نفر مریض شده اند و 35 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه نمود: هیچ برنامه جدیدی برای اعمال قرنطینه در کشور وجود نخواهد داشت اما فقط در صورت لزوم محدودیت های هدفمندی اعمال خواهد شد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در ایتالیا تا کنون 274 هزار و 644 نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده و بیش از 35 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبودیافتگان 209 هزار و 27 نفر گزارش شده است.

افزایش شمار مبتلایان کرونایی در ایتالیا در حالی فرایند صعودی دارد که بیش از هشت میلیون دانش آموز در ایتالیا پنجشنبه گذشته بعد از ماه ها به مدارس بازگشتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 399

به "خبرنگاران تظاهرات مردم در ایتالیا علیه اجباری شدن ماسک برای مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تظاهرات مردم در ایتالیا علیه اجباری شدن ماسک برای مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید