تسهیلات دولت به صنعت گردشگری کافی نیست

به گزارش مجله شهبازی، رییس جامعه هتلداران یزد با اشاره به تداوم تعطیلی این صنف، از کمی تسهیلات و حمایت های دولت از صنعت گردشگری گلایه کرد و گفت: باز هم دولت نشان داد که توجه کافی و لازم را به صنعت گردشگری ندارد و این صنعت با وجود درآمدزایی و اشتغال قابل توجه همچنان در اولویت نیست.

تسهیلات دولت به صنعت گردشگری کافی نیست

سیدامیرناصر طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که تعطیلات صنف هتلداران همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: این تعطیلی به علت همراهی با ستاد کرونا و جلوگیری از اشاعه این ویروس در استان و حفظ همشهریان همچنان ادامه دارد.

وی با گلایه از بی توجهی دولت به صنعت گردشگری، توضیح داد: از 75 هزار میلیارد تسهیلات در نظر گرفته شده برای جبران خسارت های وارده به کشور تحت تاثیر بحران کرونا، تنها 3500 میلیارد تومان یعنیحدود 5 درصد به این صنعت تعلق گرفته است که جوابگوی خسارت های این صنعت نیست.

رییس جامعه هتلداران یزد با بیان این که پیش بینی برای تداوم این بحران تا انتها اردیبهشت ماه وجود دارد، گفت: باز هم دولت نشان داد که توجه کافی و لازم را به صنعت گردشگری ندارد و این صنعت با وجود درآمدزایی قابل توجه و اشتغالی که ایجاد نموده، همچنان در اولویت نیست.

منبع: چمدان
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 187

به "تسهیلات دولت به صنعت گردشگری کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات دولت به صنعت گردشگری کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید